vcBux

۱۳۸۹ آبان ۲۵, سه‌شنبه

بخش اول
شرح کامل روش انجام ثبت نام در سایت محبوبم آنباکس
لطفا" ابتدا برروی بنر زیبای زیر کلیک کنید تا سایت را ملاحظه نمایید



دقت نمایید باید در سمت راست بالا روی یک هاله سفید نوشته شده باشد :  alireza67 در غیر اینصورت بنده قادر به پشتیبانی شما نخواهم بود.
سپس برای مشاهده روش ثبت نام بر روی لینک ادامه مطلب کلیک نمایید...
ادامه مطلب                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

۳ نظر:

Unknown گفت...

سایت زیبایی داری و من به نظر شما احترام میگذارم .
منم قبول دارم که این هم یکی از راه ها و یا حتی یکی از بهترین راه هاست و لی من سالها وقتم رو صرف کردم و به جایی نرسیدم . دوست دارم یه سری به سایت من به آدرس www.kingsam.blogfa.ir بزنی . من یک سالیه در فارکس کار میکنم و لی سرمایه زیادی ندارم . هدفمم از افتتاح این سایت فقط جذب سرمایه افراد نیست بیشتر دوشت دارم کاربر داشته باشم پس فعلاّ اگر دوست داشتی ثبت نام کن ولی سرمایه گذاری نکن تا ایمانت به کار کردن با فارکس بیشتر بشته . اگر انتقاد و یا نطری هم داری با من درمیان بزار منم تو سایتی که معرفی کردی ثبت نام میکنم و به به احترام شما هم وطن عزیز فعالیت خودم رو آغاز میکنم . باتشکر kingsam

بهزاد گفت...

سلام دوست عزیزم آقای کینک سم.مرسی که به این سایت ایمان آوردین.اما من در سایت شما گمراه شدم.لطفا" از طریق یاهومسنجر با من در ارتباط باشید.تا بیشتر همکاری کنیم.ضمنا" ثبت نام درسایت های معرفی شده به تنهایی اثربخش نیست و شما باید هر روز 4تبلیغ در هر سایت مشاهده نمایید تا به کسب درآمد برسید. myonbux@yahoo.com

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز بنده میخواستم ثبت نام کنم ولی هرکاری کردم نشد
پیغام خطاشم اینه چیکار کنم به نظرت
You're IP is already being used so you're not permitted to signup again