vcBux

۱۳۸۹ آبان ۲۵, سه‌شنبه

از قدیم گفتن دود از کنده بلند میشه............................ NEOBUX

بخش دوم
شرح کامل روش انجام ثبت نام در سایت قدیمی و باسابقه
NEOBUX لطفا" ابتدا برروی بنر زیبای زیر کلیک کنید تا سایت را ملاحظه نمایید


سپس برای مشاهده روش ثبت نام بر روی لینک ادامه مطلب کلیک نمایید...
                                                                                                                   ادامه مطلب



بنر زیر راهم که می بینید مربوط به یک سایت معتبرجدید هست که پرداختی داشته
که برای ثبت نام باید بر روی  لینک زیر کلیک نمایید تا وارد سایت شوید سپس با زدن گزینه register فرم ثبت نام
را مشاهده خواهید نمود.دقت کنید که در قسمت referrer حتما" نوشته شده باشد Behzad تا بنده قادر به پشتیبانی شما در این سایت هم باشم.
لینک:

http://www.aobux.com/?ref=behzad
عکس 98



۴ نظر:

amir گفت...

با سلام و تشکر

وبلاگ پر محتوا و خوبی دارین من مطالبتون رو کامل خوندم درست می گین ولی به شرطی که رفرالها درست کار کنن

من رفرال زیاد دارم ولی کلیک هر روزه ندارن بعضی وقتا چند روز کلیک نمی کنن و من عوضشون می کنم که بابت این هم هزینه می دم

این مطالب شما در صورت داشتن شرایط ایده آله در صورتی که این اتفاق نمی افته

ممنون

ناشناس گفت...

سلام. آقا يكي براي ما توضيح بده جريان اين birth year chie? هرچي توش مي نويسم error ميده.

بهزاد گفت...

سلام دوست من. birth year یعنی سال تولد به میلادی. مثلا" 1988 سال تولد من به میلادی هستش.موفق باشید....
مدیر وبلاگ ....... بهزاد

Meteor95 گفت...

سلام در هر دو سایت با لینک شما به نام:
Meteor95

ثبت نام کردم

شما هم با این لینک ثبت نام کن نظرت رو به من خبر بده
http://www.fineptc.com/index.php?ref=meteor95