vcBux

۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

 بخش افزایش روحیه و اطمینان
در این بخش سعی کرده ام با قرار دادن عکس هایی از مبالغ درآمد و دریافتی هایم از 2 سایت آنباکس و نیوباکس که در حساب آلرت پی ام ذخیره نموده ام به شما نشان بدهم
که این 2 سایت واقعا" پرداختی دارند تا شما با اطمینان بیشتری به ثبت نام و
 شروع بکار و فعالیت در این 2 سایت بپردازید.لذا برای مشاهده دریافتی ها و درآمدهای من بر روی لینک ادامه مطلب کلیک نمایید
از دوستانی که زیرمجموعه ی من می باشند انتظار بیشتری دارم که با ذکر نام
کاربریشان در سایت های آنباکس و نیوباکس نظرات خود را وارد نمایند





۱۴ نظر:

morteza گفت...

سلام بهزاد جان.
وااااااااااااای بابا دمت گرم من پرداختیارو دیدم خیلی کیف کردم.
اصلا میخام تلاشمو صد برابر کنم اینجوری نمیشه .
باید خودمو تو دو تا سایت گلدن کنم تا بتونم به درآمد ماهی یه میلیون برسم.
خوش به حالت . ایشالا که همیشه پولدار و سلامت بمونی.

ناشناس گفت...

با سلام خدمت آقا بهزاد
بنده قرار بزودی یکی از زیرمجموعه های بسیار فعال شما بشم هم در آنباکس و هم در نئوباکس
و قراره که در آنباکس گلدن کنم و حتملا روی کمک و راهنمایی شما حساب میکنم
پیشاپیش ultimate شدن را در آنباکس به شما تبریک میگم
دریافت های خوبی داشتید و مطالب وبلاگتون کامل هستش و چیزی کم نداره اما یه برنامه ی حرفه ای را تنظیم کنید و بنویسید که بعد از عضویت در آنباکس چه مراحله ای و با چه برنامه ای پیش بریم تا موفق باشیم
بزودی زیرمجموعه شما در آنباکس و نئوباکس خواهم شد
tebbi1400@yahoo.co.uk

shafiei گفت...

salam - man 2haftas ke az onbux estefade mikonam -shoma ham hatman estefade konid
hichi ONBUX nemishe
vaghelan fogholadast
roozane be hoghooghe sabeti miresid be2ne inke pooli bedid

sara گفت...

salam behzad junammmmmmmmmmmmmm
vaghan mamnun az zahmatat
man hamunjur ke gofti daram talash mikonam...va vaghan omidvaram..va kheiliam raziam...mamnun

hasti گفت...

سلام خوبی؟ آقا بهزاد راستش اول که وارد وبت شدم و دیدم باورم نمیشد و همش با شک بودم تا اینکه راهنمایی های شما و توضیحات کامل و بدن نقصتا بازم خوندم و به عضویت در اومدم البته با کمک های شما که دیگه همه جوره منت سرمون گذاشتی . واقعا ازت ممنونم که انقد بخاطر خود ما زحمت میکشی. الان مدت طولانی نیست که عضوام اما روز بروز بیشتر مشتاق میشم که فعالیتم را بیشتر کنم و زودتر به درآمد برسم. تشکر میکنم ازت واقعاامیدوارم به حدی درآمدت برسه که نهایت نداشته باشه. موفق باشی

بهزاد گفت...

با سلام و عرض سپاس خدمت همه دوستانی که در این وبلاگ نظراتشان را اعلام نمودند.امیدوارم بتوانم در این راه شما دوستان عزیزم را به اهدافتان برسانم.با آرزوی موفقیت شما...
مدیر وبلاگ >>>>>>>>>>>>> بهزاد

ناشناس گفت...

سلام ودرود به بهزادجان
منBlue Lotusهستم وازاینکه ازطریق شمادوست عزیزباسایتهای واقعیNeobux&Onbuxآشناشدم خیلی خوشحالم.همینطورباراهنماییهاتون تونستم Goldenبشم وتعدادقابل توجهی زیرمجموعه Rentکنم احساس اطمینان به این سایتهاپیداکردم.تازه ازهرسایت 2مورد دریافتی داشتم.همه اینها رومدیون اطلاع رسانی شماهستم.موفق باشی.

hasti گفت...

سلام خوبید؟ آقا بهزاد من با یه مشکل روبرو شدم و احتیاج به کمک شما دارم و باید ازتون سوال کنم برای لوگین شدنم مشکل به وجود اومده و ناراحتم کردم که کارم عقب میافته.
ممنونم ازت

بهزاد گفت...

سلام هستی خانم.لطفا" بگید چه خطایی دیدن تا بتونم مشکلتونو حل کنم.
موفق باشید........
مدیر وبلاگ.......... بهزاد

hasti گفت...

سلام خوبید؟ من راستش داداشما از سیستم خودم ثبت نام کردم و کل حسابای من و داداشم بسته شد مجبور شدم که باز از اول با یه یوزر دیگه ثبت نام کردم ممنون از تموم لطفت داش بهزاد

hasti گفت...

سلام خوبید؟ من راستش داداشما از سیستم خودم ثبت نام کردم و کل حسابای من و داداشم بسته شد مجبور شدم که باز از اول با یه یوزر دیگه ثبت نام کردم ممنون از تموم لطفت داش بهزاد

بهزاد گفت...

با سلام خدمت هستی خانم و همه اعضای این وبلاگ.اولا" ثبت نام جدید شمارو تبریک می گم هستی خانم ثانیا" باید بگم که قانون این 2 سایت اینجوری هست که از هر کامپیوتر فقط باید یک حساب ساخته بشه و اگر بیش از یک حساب باز بشه همه حسابهاتون بسته می شه.
براتون آرزوی موفقیت می کنم

مدیر وبلاگ ............ بهزاد

ramin گفت...

سلام آقا من میخوام تو آلترپی حساب باز کنم باید چه کار کنم؟

بهزاد گفت...

سلام رامین جان.با یاهو ID من تماس بگیرید تا راهنماییتون کنم.
مدیر وبلاگ .......... بهزاد